3 elemente cruciale pentru a creste vanzarile


Comercianții din fiecare nișă au un teren comun atunci când vine vorba de facturi. Da, în fiecare lună există un nou set de facturi care cer să fie plătite. Va fi un profit suficient pentru a aluneca chiar prin plata facturii fără a avea o înfricoșare? Sau vă simțiți frământat dacă vreți chiar să întrerupeți? Nu trebuie să fii victimizat de plicuri și foi de hârtie de 8x10. Implementați aceste 3 tehnici pentru a vă mări vânzările.
1. Găsiți mai mulți cliențiPrimul lucru pe care ni-l vine în minte atunci când ne gândim să câștigăm mai mulți bani atrage mai mulți clienți prin ușile noastre. De fapt, majoritatea publicității se concentrează pe acest lucru. Există mai multe lucruri pe care le puteți face pentru a atrage mai mulți clienți să cumpere de la dvs.
Implementați follow-up-uriGuru-urile de marketing au descoperit că acțiunile de urmărire pot crește ratele de conversie ale clienților cu până la 50%. Acum, asta este o îmbunătățire enormă! Nu lasati clientii potentiali sa dispara. Păstrați ușile pentru deschiderea viitoare a comunicării și urmăriți creșterea drastică a profiturilor.
Încurajați trimiterileFiecare client mulțumit va spune celor 3 prieteni sau membrii familiei despre afacerea dvs. - fără încurajare. Imaginați-vă ce s-ar întâmpla dacă începeți să vă răsplătiți eforturile.
Obțineți publicitate gratuităAproape toată lumea păstrează un ochi ascuțiți de știrile locale. Hei, este amuzant să știi ce se întâmplă când recunoști personal numele și chipurile în imprimare! Găsiți modalități de a face afacerea dvs. de noutate și de a atrage atenția clienților potențiali fără a plăti chiar și taxele de publicitate.

2. Vindem mai mult pe clientGândiți-vă ... cum puteți obține fiecare client care umblă prin ușile dvs. să cheltuiască mai mulți bani înainte de a merge înapoi în ușă? Iată trei sfaturi de siguranță, de creștere a profitului:
Creșteți prețurile.Hei, asta ar putea să nu fie la fel de rău cum crezi. Odată cu creșterea prețurilor, concentrați-vă asupra creșterii valorii percepute a produsului dvs. Da, toți ne așteptăm să plătim ceva mai mult pentru lucruri de înaltă calitate. Nu toți sunt aplecați să găsească prețul absolut cel mai ieftin în oraș ... ei ar putea fi mai interesați de o calitate durabilă.
Adăugați produse sau servicii finale pentru afacerea dvs.Nu este niciodată înțelept să îți puneți toate ouăle într-un coș. De aceea marketingul înțelept își diversifică produsele și serviciile. Gândiți-vă în acest fel ... produsele cu prețuri mai mari nu pot face cât mai multe vânzări, dar fiecare vânzare va aduce un profit mult mai mare. Nu este nevoie să faceți cât mai multe vânzări pentru a ajunge la cel mai bun scop al afacerii.
UpsellOferiți fiecărui client un produs suplimentar care accentuează achiziția curentă la registru. Hei, poate că au uitat că vor avea nevoie de baterii pentru a merge cu jucăria pe care o primesc pentru ziua de naștere a nepoților lor! Poți fi erou ... un erou mai bogat.
3. Vindem mai desFaptul că este mai ușor să vinzi oamenilor care știu și au încredere în tine este evident. Uneori ne concentrăm astfel atenția asupra clienților noștri că ne dorim mina de aur în curtea noastră proprie. Profitați de munca grea pe care ați investit-o în câștigarea clienților fideli pe care îi aveți deja cu aceste idei:
Creați o ofertă specialăArătați-le clienților dvs. că îi apreciați și înțelegeți nevoile lor cu o ofertă specială oferită doar pentru ei. Îi vei mulțumi și vei vinde mai mult în acest proces.
Adăugați produse noiCreșteți numărul de produse pe care le aveți deja disponibile - în special produsele pe care le-au solicitat clienții dvs. Vor să știe că le priviți și le veți mulțumi băncii.
ComunicaReportați-vă în mod regulat. Nu uitați să le informați despre specialitățile viitoare pe care le vor aprecia. Mai presus de toate ... continuați să le vindeți pe beneficiile produselor sau serviciilor pe care le oferiți.

Postări populare