10 lucruri de care afacerostii au nevoie


Urmează pașii de bază ai stabilirii succesului în afaceri la domiciliu.
1. Atitudinea
Cheia succesului dvs. de afaceri este atitudinea dvs.
Tratați afacerea dvs. ca o afacere.
Acest lucru este esențial dacă lucrați cu fracțiune de normă sau cu normă întreagă. Unul dintre colegii mei este o mamă care lucrează de acasă în jurul familiei ei. Ea și-a pus dintotdeauna familia în timp ce își dezvoltă în același timp afacerea. Ea spune: "Eu lucrez cu jumătate de normă, dar am o atitudine cu normă întreagă."
Puneți un alt mod: "Dacă aveți o atitudine de hobby, veți avea un venit de hobby, dacă aveți o atitudine de afaceri, veți avea un venit de afaceri".
Puteți lucra cu succes cu jumătate de normă și puteți lucra cu succes cu normă întreagă, dar este foarte puțin probabil să lucrați cu succes în "timpul liber".
2. Mediul de lucru
Un spațiu pe care îl puteți numi singur, fără distragere pentru timpul programat.
Un scaun confortabil și un birou organizat.Rechizite de papetărie după cum este necesar. De exemplu:
- pixuri- indicatoare- capsator- pumnul cu gaura- bandă adezivă- carte (cărți)- un sistem simplu de depozitare- lianți de inel- dosare manilla
Luați în considerare valoarea unei conexiuni în bandă largă. Timpul dvs. este valabil și o conexiune de bandă largă vă poate permite să faceți mai mult într-un anumit interval de timp.
3. Programare
Elaborați un program care să funcționeze pentru dvs., familia dvs. (sau "alții semnificativi") și afacerea dvs. Când alocați un bloc de timp pentru muncă, utilizați acel timp pentru muncă. La fel de important este să programați timp pentru celelalte angajamente - timpul familiei, educația de sine (citire, ascultare și vizionare), "timp de sănătate" (exercițiu, gust și mâncare) și timp liber. În celelalte cazuri, nu funcționează. În definitiv, dacă unul dintre motivele pentru care lucrați acasă este să petreceți mai mult timp cu familia, atunci nu doriți ca timpul petrecut la domiciliu să vă consume timpul familiei.
Lucrați pentru dvs. și programul dvs. (la alegerea dvs.) este "șeful" dvs. Când aveți oameni care vă chemați sau căutați în jurul valorii de neașteptate sau poate că vizitatorii din afara orașului ar putea dori să vă atingă, atunci trebuie să faceți o alegere. Sunteți angajat în succesul propriu de afaceri? Care va fi alegerea dvs. în aceste situații? Numai tu poți decide ce este important pentru tine.
Într-un mediu familial, este posibil să trebuiască să negociezi cu partenerul și cu copiii pentru a-ți fi convenit timpul, în care nu vei fi întrerupt. Puneți acest program în mod proeminent undeva, astfel încât toți membrii familiei să fie conștienți de programul dvs. de lucru.
4. Descrieți afacerea dvs.
Fiți în măsură să descrieți compania dvs. în mod concis; O descriere puternică una sau două propoziții pe care cineva o poate repeta în descrierea afacerii dvs. altora. O linie unică și memorabilă poate fi de asemenea neprețuită pentru promovarea afacerii dvs.
5. Cunoaște-ți produsul sau serviciul
După ce ați selectat produsul sau serviciul dvs. pentru a vinde, acesta poate sau nu poate fi ceva pe care îl utilizați, dar trebuie să cunoașteți produsul intim. Dacă vindeți cărți electronice, atunci cunoașteți conținutul și valoarea acestuia. Dacă vindeți software-ul, atunci îl folosiți, îl cunoașteți "în interior". Veți dezvolta o reputație de a furniza informații de calitate și din cauza cunoștințelor dvs. despre produse puteți deveni furnizorul preferat.
Nu este practic să folosiți anumite produse (de exemplu, o femeie poate alege să vândă încălțăminte pentru bărbați sau vice-versa), caz în care vânzătorul nu va fi un utilizator al produsului, totuși vânzătorul poate cunoaște intim beneficiile și caracteristicile produsului .
6. Administrare
Utilizați bune practici de păstrare a înregistrărilor
Aceasta poate implica o consultare cu un consilier fiscal care vă poate informa despre modalitatea optimă de a vă stabili înregistrările financiare și despre ce înregistrări trebuie păstrate. Consilierul dvs. va recomanda, de asemenea, sisteme de înregistrare a înregistrărilor și puteți afla ce software poate simplifica acest aspect al afacerii dvs. În plus, obțineți sfaturi despre cel mai bun aranjament pentru conturile dvs. bancare. Veți fi sfătuiți să aveți un cont bancar separat.
De asemenea, va trebui să țineți evidența diferitelor dvs. de conectări, nume de utilizator și parole. Un instrument software foarte util pentru acest lucru este Treepad disponibil ca versiune gratuită Lite (fără protecție cu parolă) sau versiunile comerciale Plus sau Biz. http://www.treepad.com
Există și alte instrumente utile pentru acest lucru, de asemenea, de la un simplu notebook de hârtie la libere și păstrarea parolei comerciale. O soluție populară este Roboform, care vă va aminti detaliile de conectare și vă poate completa în mod automat datele de conectare și alte formulare de înregistrare. http://www.roboform.com
7. Protecția calculatorului
Calculatorul dvs. este linia de salvare pentru afacerile dvs. de afaceri și trebuie protejat, inclusiv datele stocate.

Postări populare